mix

The Witcher 3: Wild Hunt’tan yeni detaylar

The Witcher 3: Wild Hunt, yılın en çok beklenen oyunları arasında adını en üstlerde tutarken beklentileri yüksek hayranları ve oyuncularının nefesini tutmasına sebep olacak detaylar ile gündeme oturdu. (Ayrıca bugün yepyeni bir ekran görüntüsü paylaşıldı. bkz: kapak resmi)

Haberi sızdıran Arkhenon, ve yayımlayan Oyungezer, sonrasında derleyen IGN‘den edindiğimiz bu detaylar listesi ile sizlerin de bir yerde ağzınızın açık kalacağını düşünüyor ve şimdilik aşağıdaki bu ince düşünülmüş muhteşem ayrıntıları okumanız üzere aradan çekiliyoruz.

  • Novigrad’daki tüm evlere giremeyeceğiz, fakat bu evlere girememe olayı gayet akıllıca yedirilmiş.
  • Artık kapıları açmak için tuşa basmayacağız.
  • İç mekan detayları oldukça kaliteli şekilde hazırlanmış.
  • Gamestar editörü, oyunu GTX 980’le, her şeyi maksimuma alarak ve nvidia hairworks’ü de açarak oynadığında 1080p çözünürlükte oldukça akıcı bir oyun deneyimi yaşamış.
  • Wild Hunt’ta, 2. oyundaki Flotsam büyüklüğünde kasabalar var.
  • Oyundaki son yetenek level 50’de açılıyor, fakat Geralt’ın toplam level’ı bunun üstüne çıkabilir.
  • Neredeyse mümkün olan her yerde suya dalabileceğiz.
  • Gamestar editörüne göre oyunu gamepad ile oynamak şimdilik mouse+klavye ikilisinden çok daha başarılı.
  • Hırsızlık çok kolay. (güncelleme ile düzeltilir diye düşünüyorum)
  • Oyun tamamen açık dünya olacağı için bazı oyuncular ilerlemede sorun yaşayabilir.
  • Ciri ile oynanan bölüm, Geralt’la oynadığımıza kıyasla daha çizgisel ve aksiyon/macera üzerine kurulu.
  • Yan görevler birbirine benzemiyor, kendi hikayelerini anlatıyorlar ve insanlar Geralt’a gerçekten tepki veriyorlar.
  • Kesinlikle ilk gün güncellemesi olacak!
  • Oyun, Witcher 1 ve 2’ye göre daha fazla şiddet içerse de yine de oldukça organik ve kararlı duruyor.
  • En iyi eşyalar crafting ile gelecek.
  • Eşyalar craft edilebilecek ve tekrar parçalanabilecek.
  • Sadece Novigrad ve No man’s land’in toplamı Skyrim’den daha büyük olacak.
  • Oyun dünyası kararlarımıza göre değişecek.
  • Ekrandaki her şeyi kapatarak tamamen NO HUD oynayabileceğiz.
  • Her şeyi kapatıp NO HUD yapsak bile etrafta gördüğümüz ve duyduğumuz detaylar bizi yeni maceralara sürükleyebilecek.
  • Oyunun tamamen açık dünya olan haritasını kat etmek sıkıcı olmayacak, ayrıca her seferinde yeni bir şey keşfedebileceğiz.
  • Çevre detayları bir anda değişmeyecek.
  • Çevredeki NPC’ler ya da hayvanlar (mesela Geralt’ın atı) düşmanlara/yaratıklara tepki gösterecekler. Yani kurtlarla savaşırken atınız da Skyrim’deki gibi savaşa katılmayacak, kaçacak.
  • Mutagen’ler oldukça güçlü olacak
  • Farklı düşmanlar farklı şekilde savaşacaklar.
  • NPC’ler birbirinin klonu olmayacaklar.
  • Bomba ve iksirler bir kere yapılacaklar.
  • İksirlerin farklı kaliteleri olacak.
  • Atımızı da eşya taşımak için kullanabileceğiz. Ayrıca atımızın heybesini büyüterek daha fazla eşya yükleyebileceğiz.​
  • Her bölgenin kendine has atmosferi olacak.
  • Bulutların gölgesi düşecek.
  • Hava değişken olacak. Bir anda fırtınaya yakalanabiliriz.
  • Güçlü PC’lerde yükleme ekranı oldukça kısa sürecek.
  • Kaydetme ve kayıt açma kısa sürecek.
  • Witcher 3’ü tamamen aynı şekilde iki kere oynamak imkansız olacak. (Muhteşem!!!)
  • ​Konuşma tercihlerinizin iyi ya da kötü olduğu, konuşma ekranında belli olmayacak. Oturup okusanız iyi edersiniz… Sadece görevle ilgili tercihler işaretli olacak.
  • Ghwent isimli kart oyunu harikaymış!
  • Yumruk dövüşü değiştirilmiş ve geliştirilmiş. Doğru zamanda doğru tuşa basma olayı kaldırılıp normal dövüşlere benzetilmiş.
  • Artık bir kontratı kabul etmeden önce ödül miktarı için pazarlık edebileceğiz.
  • Kullandığımız tüm eşyalar Geralt’ın üstünde görülebilecek.​
  • Oyunun Xbox One versiyonunun çözünürlüğü, kararlı bir oyun deneyimi için kesinlikle 900p’de olacak.​
  • Editör arkadaş 10-12 saatlik oynanışın ardından level 7 olabilmiş.
  • Level 23 bir Wyvern, 7 level bir Geralt’ı tek vuruşta alabiliyor.
  • İksirler oldukça önemli, özellikle zor modlarda.
  • Oynanış Dark Souls’a benzetilebilir fakat daha hızlı.
  • Önceki oyunlara nazaran daha fazla eşya ve loot var.
  • Kaer Morhen’i birkaç kez ziyaret edebileceğiz. (Harika!!!)
  • Kaer Morhen ve oyunun ilk bölümleri oldukça sıkı geçiyor ve en az 4-5 saatlik oynanış gerekiyor.
  • Geralt’ın sakalı zaman geçtikçe uzuyor. Ara sıra berbere gidip tıraş olabiliyoruz.

Oyunun çıkış tarihi olarak bilinen 19 Mayıs’ı beklemek sizce de şimdi birkaç seviye daha zorlaşmış gibi değil mi?

editor
Oyuncuların buluşma noktası!

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir