Dota 2

Dota 2 7.21d güncellemesiyle beraber oyuna gelen değişiklikler

Dota 2 7.21d güncellemesiyle beraber oyunda pek çok değişiklik yaşandı. Bu değişiklikleri olabildiğince Türkçeleştirerek sizler için derledik. Dota 2 haberlerini ve güncellemeleri takip etmek için 5Mid ile kalın!

Pek çok oyuncu oynadıkları oyun güncelleme aldığında sürekli oynadığı karakterin ya da kullandığı eşyanın güçlendirme ya da zayıflatma alıp almadığını merak eder. Bu yüzden, arzu ettiğiniz şampiyonu ya da eşyayı güncelleme notunda bulmak için CTRL+F kombinasyonunu kullanabilirsiniz.

GENEL

Dire orman bölgesinde pull yapmak kolaylaştırıldı. Bu konu hakkında daha fazla bilgi almak için “Pull ve stack nedir ve nasıl yapılır?” adlı 5Mid yazısına ve ayrıca şu videoya bakabilirsiniz.

EŞYALAR

  •    AEON DISK: Maliyeti 1250 altından 1000 altına düşürüldü.
  •    GUARDIAN GRAVES: Maliyeti 1700 altından 1800 altına yükseltildi.
  •    ROD OF ATOS: Bekleme süresi 16 saniyeden 18 saniyeye yükseltildi. Ayrıca büyü alanı 1150’den 1100’e düşürüldü.
  •    SOLAR CREST: Hedefin saldırı hızı 70’den 80’e yükseltildi.

KAHRAMANLAR

  • ARC WARDEN: Beceri kazancı 2.1’den 2.4’e yükseltildi. Ayrıca Tempest Double skillinin süresi 16/18/20’den 16/20/24’e yükseltildi.
  • AXE: Güç kazancı 3.2’den 3.4’e yükseltildi.
  • BROODMOTHER: Temel (base) hasar %3 oranında yükseltildi.
  • CENTAUR WARRUNNER:Double Edge skillinin hasarı %40/60/80/100’dan %60/80/100/120’ye yükseltildi. Ayrıca Talent Level 20 yeteneği +50 Retaliate (Centaur Warrunner’ın E skilli) hasarı 70’e yükseltildi.
  • CHEN: Divine Favor skillinin süresi 14’ten 8/10/12/14’e şeklinde tekrar düzenlendi.
  • DRAGON KNIGHT: Elder Dragon Form ulti skillinin hareket hızı yavaşlatması %30’dan %40’a çıkartıldı. Ayrıca Level 10 yeteneğinde aldığı Breath Fire hasarı -20’den -25’e, Level 15 yeteneğinde alınabilen 300 can 350’ye, level 20’de alınabilen +150 altın +180’e ve level 25’de alınan Dragon Tail skillinin aktiflik süresi +1.75 saniyeden +2 saniyeye yükseltildi.
  • DROW RANGER: Beceri kazancı 2.5’ten 2.8’e yükseltildi. Ayrıca temel becerisi 6’ya yükseltildi, temel hasarı ise değiştirilmedi.
  • EARTHSHAKER: Temel zırh değeri %2 oranında yükseltildi.
  • ENCHANTRESS: Temel güç oranı %1 yükseltildi. Temel yetenek değeri ise 17’den 19’a yükseltildi.
  • GYROCOPTER: Temel hasar oranı %3 arttırıldı. Ayrıca level 10’da alabileceği can 200’den 250’ye yükseltildi.
  • JUGGERNAUT: Omnislash skillinin bekleme süresi 130 saniyeden 140’a çıkartıldı.
  • LESHRAC: Diabolic Edict skillinin verdiği hasar 11/22/33/44’den 8/20/32/44 şeklinde tekrar düzenlendi.
  • LIFESTEALER: Rage skillinin bekleme süresi 16’dan 18 saniyeye çıkartıldı.
  • LINA: Beceri kazancı 16 + 1.5 iken 23 + 1.8 şeklinde tekrar düzenlendi.
  • MARS: Güç kazancı 3.6’dan 3.2’ye düşürüldü. Ayrıca Spear of Mars skillinin alan genişliği 500’den 300’e düşürüldü. God’s Rebuke skillinin mana bedeli ise 55/60/65/70’dan 65/70/75/80’e çıkartıldı. Şampiyonun level 20 yeteneğinde de bir düzenleme yapıldı ve Spears of Mars skillinin kitleme süresi +1.5’dan +1 saniyeye düşürüldü.
  • NAGA SIREN: Mirror Image skillinin yarattığı illüzyonun aldığı hasar %400’den %350’e düşürüldü.
  • OMNIKNIGHT: Temel zırh oranı %1 değerinde arttırıldı.
  • ORACLE: False Promise skillinde düzenlemeler yapıldı. Bunun sonucunda, skillin bekleme süresi 100/65/30’dan 115/80/45’e, mana bedeli 100’den 100/150/200’e çıkartıldı ve skillin alanı ise, 1000’den 700/850/1000 şeklinde tekrar düzenlendi.

Kahramanlar listesinin devamı şu şekilde:

  • PANGOLIER: Lucky Shot bundan sonra aynı anda hem susturma (silence) hem de silahsızlandırma (disarm) etkisi veremeyecek. Ayrıca skillin şans düzeyi %20’den %17’ye düşürüldü.
  • PUCK: Bundan sonra Dream Coil skilli “Spell Immune” birimleri üzerinde etkide bulunamayacak. Ayrıca şampiyonun level 10’da aldığı yetenekler, +5 zırh yerine +125 büyü menzili, +10 zeka yerine +5 tüm puanlar şeklinde değiştirildi.
  • PUDGE: Flesh Heap skillin iyileştirmesi 3/6/9/12’den 5/8/11/14’e çıkarıldı.
  • QUEEN OF PAIN: Temel zırh değeri %1 oranında yükseltildi.
  • SAND KING: Sand Strom skillinin verdiği hasar 20/40/60/80’den 20/45/70/95’e çıkartıldı. Ayrıca Burrowstrike skillinin büyü menzili 350/450/550/650’den 400/500/600/700’e çıkartıldı.
  • SHADOW SHAMAN: Temel yetenek/zeka değeri %2 oranında düşürüldü.
  • SILENCER: Glaives of Wisdom skillinin verdiği hasar %25/40/55/70’ten %25/45/65/85’e yükseltildi.
  • SKYWRATH MAGE: Mystic Flare skillinin verdiği hasar 600/1000/1400’den 700/1150/1600 olacak şekilde tekrar düzenlendi.
  • SNIPER: Shrapnel skillinin ikmal süresi 50’den 40’a düşürüldü. Take Aim skillinin çalışmasının bekleme oranı 15/12/9/6’den 9/8/7/6’ya düşürüldü.
  • SPIRIT BREAKER: Charge of Darkness skillinin bekleme süresi 12’den 11’e düşürüldü.
  • STORM SPIRIT: Yetenek/zeka oranı 22 + 3.7’den 23 + 3.9’a yükseltildi. Ayrıca Static Remnant verdiği hasar 120/170/220/270’den  120/175/230/285’e yükseltildi. Electric Vortex skilli çekme oranı ise 140/180/220/260’dan 180/220/260/300’e yükseltildi.
  • TEMPLAR ASSASSIN: Beceri kazancı 2.8’den 3.2’ye yükseltildi. Ayrıca Meld skillinin debuff süresi 10’dan 12’ye yükseltildi.
  • URSA: Temel zırh değeri %1 oranında düşürüldü.
  • VENOMANCER: Poison Nova skillinin asa hasarı 60/85/110’dan 75/100/125’e çıkartıldı.
  • VIPER: Beceri kazancı 2.8’den 2.5’e düşürüldü. Nethertoxin skillinin bekleme süresi 5’ten 6’ya çıkartıldı.
  • WINDRANGER: Temel güç değeri %1 oranında yükseltildi. Ayrıca Focus Fire skillinin saldırı hızı 425’den 450’ye çıkartıldı.
  • ZEUS: Yetenek/zeka değeri 20 + 3.1 iken 21 + 3.3 şeklinde tekrar düzenlendi. Static Field skillinin verdiği hasar %4/6/8/10 iken %5/7/9/11 şeklinde tekrar düzenlendi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir